22 Ağustos 2012 Çarşamba

 Bayrammm bayramm harıka ama yorucu bır bayram oldu :) Ama butun yorgunlukga değen bır bayra oldu evet cok konuşmuyorum veee  resımler:)gelsın



BU RESMIMIZE BAYILDIM KARTPOSTAL GIBI CIKMIŞ :) BU İZNİK' E GİDERKEN YOLUN KENARINDAKI KUÇUK ŞELALERDEN BİRİ:)
   


FIRSATTAN İSTİFADE BİRGÜNCÜK BAŞ BAŞA BİYERLERE KAÇABİLDİK:)MALUM SON GÜNLER ASKER SEVGİLİM:(

                        
                               
                       BU RESIM ARKADAŞIMIZIN EVINDE UFAK BIR PARTIDEN:)



BU RESİM BİZİM EVDEN EN SEVDİĞİM GRUP BİR ARADA BUNLARI YEDİM VE BAYILDIM:)


BU RESIM VAPUR SEFAMIZDAN:)



ŞELALE VE BEN :) ÇOK SEVDİM ŞELALEYİ:)


AAA BURDA KIM VAR:)SANIRIM AYNI POZ:)


GÜZEL BİR 3'LÜ FOTOGRAFI:)


SOMURTKAN HABİRE FOTOGRAFMI ÇEKİLİR YA BAKIŞI:) NEYMİŞ AGRASİFLİK KARİZMA KATIYORMUŞ:)


KOVBOY ŞAPKAMA BAYILDIM:)

,

AAAŞŞŞKKKK:)
AMAN MAŞALLAH MAŞALAHHHHH:)41.5 KERE:)


AMA GÜNEŞ HARİKAYDI YAAA:)


VE SON OLARAK YOGUN İSTEK ÜZERİNE ARABA FUARINA GİTTİK VE BU ANTIKAYA BAYILDIMMM:)

7 yorum:

  1. miss gibi bir bayram aşk mutluluk dolu maşallah maşallah :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok saol canım ya cok eglencelı asklı mutluluklu bır bayram gecırdım tadı damagımda kaldı:)

      Sil
  2. harika kareler!

    Mutluluklar dilerim..

    http://pembeeevren.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Tü Tüü maşalllahhhh<3 Çok eğlenceli bol aşklı bir bayram olmuş ne güzell,fotoğraflarda çok hoş;)Sevdiğinde inşallah hayırlısıyla gidip hayırlısıyla dönsün..

    YanıtlaSil
  4. ınsallah tek duam o hayırlısıyla gıdıp gelmesı:( ıcım buruk ama ne kadar cabuk atlatırsak okadar ıyı:) ıyı dıleklerın ıcın cookkk saol:)

    YanıtlaSil
  5. Beautiful post!!! take a look on my blog and if you like we can follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil